Gorinchem, 13 maart 2020

Bijpraten:

Er is in de tussentijd e.a. nogal wat gebeurd aangaande onze stichting, wat betreft steun, hulp, geldelijke toezegging, e.d. aan de projecten in Zuid-Afrika en Lesotho.

Daarom nu even bijpraten,

Bij al mijn bezoeken die ik heb afgelegd aan de locaties van de projecten die we realiseerden en steunden heb ik geldelijke steun gegeven, in de vorm van cash geld en/of goederen.

Geld om voedsel te kopen, maar ook geld voor de reparatie van het lekke dak van de bibliotheek in Ramabanta.

Bij het kombuis van de Carinusschool in Cradock is na de oplevering van het gebouw nog een tegelvloer aangebracht én een afzuiginstallatie.

Tot groot plezier van de gebruikers en veel dank van hen.

Steun aan één persoon die haar hele familie moet onderhouden door de eigen nagelstudio te exploiteren.

Kortom, het geld dat bij de Stichting Sonkè via de bankrekening binnenkomt wordt goed besteed.

Dank aan alle sponoren tot nu.

Ger Heester,

Secretaris/Penningmeester Stichting Sonkè.